Locuri de munca disponibile
Băutură răcoritoare necarbogazoasă cu aromă de gutui, cu extract de ceai alb și îndulcitori.
EAN: 5940540800317
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă potabilă, acid alimentar (acid citric), extract de ceai alb (0,1%), îndulcitori (acesulfam K, ciclamați, aspartam*), conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), aromă, antioxidant (acid ascorbic), colorant (caramel de sulfit de amoniu). *Conține o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de cactus și zahăr.
EAN: 5940540800607
Volum net: 2,0 litri
Valoare nutriţională medie la 100 ml de băutură:
Ingrediente: apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), arome, sare de bucătărie, concentrat colorant din șofran, colorant (albastru briliant FCF), conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), stabilizatori (esterilor glicerici din rășini lemnoase, gumă arabică), suc de lămâie (min. 0,1% din concentrat).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu aromă de cola, cu zahăr și îndulcitori.
EAN: 5 9405 40800737
Volum net: 0,25 litri
Valoare nutriţională medie la 100 ml de băutură
Ingrediente: apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acid alimentar (acid fosforic), aromă naturală, îndulcitori (ciclați, acesulfam K, aspartam*), regulator de aciditate (citrați de sodiu), colorant (caramel amoniacat cu sulfit), conservant (benzoat de sodiu), aromă (cafeină). * Conține o sursă de fenilalanină.
Băutură de fructe cu vișine și rodie, necarbogazoasă, cu zahăr. Conținut de fructe: 25%.
COD EAN: 5999576300278
Volum net: 1,5 l
A se consuma de preferință înainte de: data marcată pe gâtul flaconului (zi. lună. an). A se păstra într-un loc răcoros, ferit de lumina soarelui. A se consuma rece! După deschidere, își păstrează calitatea timp de 3 zile la frigider.
Ingrediente: apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, 21% din suc de mere concentrat, 2% din suc de vișine concentrat, 2% din suc de rodie concentrat, acid alimentar (acid citric), suc de morcovi negri concentrat cu efect colorant, arome, sare de masă, conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu). Precipitarea materialului fibros este naturală și nu afectează calitatea produsului. Agitați înainte de consum!
Băutură răcoritoare carbogazoasă de portocală, cu zahăr şi îndulcitor
EAN: 5940540800355
Volum net: 0,25 L
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, suc de portocală (min. 17% din concentrat), zahăr, suc de mere (min. 3% din concentrat), dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (octenil succinat de amidon şi sodiu, gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn, gumă de xantan), coloranţi (curcumină, caroteni, beta-apo-8´-carotenal (C30)), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (sucraloză).
Suntem încântați să vă prezentăm noile noastre ape carbogazoase aromate Márka Mirror, cu arome de lămâie, pere și zmeură. În plus, gama noastră de limonade a fost extinsă cu trei produse noi: cu aroma de coacăze negre, de cactus și de fructul dragonului.
Îi felicităm din suflet pe cei nominalizați și premiați!
Echipa a fost cuprinsă de o bucurie imensă, deoarece am avut ocazia să-l cunoaștem și să-l găzduim pe norocosul câștigător. Încă o dată, felicitări din suflet lui Ádám Jacob și le mulțumim din suflet tuturor consumatorilor noștri dragi care au participat la acest concurs!
Credem că forțele motrice indispensabile din spatele realizărilor afacerii noastre de familie, alături de consumatorii și colegii noștri, sunt partenerii noștri comerciali, furnizorii și partenerii strategici care ne susțin operațiunile. Vă mulțumim pentru anii trecuți și cei care vor urma, precum și pentru aniversarea de neuitat prin „Călătoria în timp cu Márka”!
Evenimentul de deschidere a avut loc la fabrica Márka Üdítőgyártó Kft., cu participarea Ministerului Dezvoltării Economice și IFKA Nonprofit Kft.: Gergely Fábián, secretar de stat pentru politică industrială și tehnologie în cadrul Ministerului Dezvoltării Economice, Richárd Szabados, director general al IFKA, și Tibor Pécskövi, director general al Márka Üdítőgyártó Kft., au lansat programul.
Deschiderea oficială a fost urmată de un tur al fabricii, vizitatorii pornind la descoperirea acesteia în 4 schimburi.
Programul „Cele mai bine administrate companii” este unul dintre cele mai importante programe de mentorat de afaceri ale Deloitte, creat pentru a recunoaște și a sprijini excelența companiilor private locale. În fiecare an, sute de companii private din întreaga lume (din peste 40 de țări) se supun unui proces riguros de aplicare și evaluare pentru a participa la acest program. În fiecare țară, un juriu prestigios și independent selectează companiile care îndeplinesc cerințele de nivel înalt, prestabilite în toate categoriile de evaluare, pentru a primi titlul de „Cea mai bine administrată companie”.
Mulțumim organizatorilor, mentorilor și juriului programului pentru această onoare. Bineînțeles, le mulțumim și colegilor noștri pentru recunoașterea primită pentru munca noastră comună. Nu în ultimul rând, le suntem recunoscători consumatorilor noștri pentru loialitatea lor față de brand!
Se pare că fiecare an aduce un nou moment istoric. În octombrie 2017, am deschis un nou capitol în povestea de succes Márka, când producția a început la Felsőlajos. În octombrie 2023, această poveste a ajuns la cifra rotundă de 500 de milioane de sticle. Suntem mândri și recunoscători colegilor și consumatorilor noștri pentru că ne-au permis să sărbătorim în acest mod aniversarea a jumătate de secol de la nașterea Márka!
Gábor nu este doar un sportiv remarcabil și președinte al Asociației Maghiare de Triatlon, ci și un profesionist desăvârșit în domeniul economic. Aceasta nu este doar opinia noastră, ci și a celor de la Portfolio, care au examinat întregul sector financiar. Citiți mai multe la următorul link: https://www.portfolio.hu/bank/20230920/feltarult-a-penzugyek-jovoje-megvan-2023-legjobb-penzugyi-vezetoje-640743
Compania noastră a demarat propria producție de băuturi răcoritoare în octombrie 2017, ca parte a investiției de tip greenfield din Felsőlajos, Ungaria. Am finalizat a treia fază: extinderea depozitului nostru, iar până la sfârșitul anului 2021 a fost instalată o altă linie de producție, cea de-a treia. Astfel, a fost implementat procesul tehnologic „ultra curat”, ceea ce înseamnă că suntem capabili să îmbuteliem băuturi fără conservanți. În plus, această inovație a atins apogeul utilizării actuale a PET-ului ca material de ambalare în cadrul inițiativelor noastre ecologice: ambalarea uneia dintre cele mai vechi și mai populare băuturi răcoritoare din Ungaria în flacoane PET 100% reciclate. Utilajele noastre permit producerea a 180 de milioane de flacoane de băuturi răcoritoare, iar suprafața noastră de depozitare ajunge la 15.000 de metri pătrați, anticipând creșterea în continuare a vânzărilor atât pe piața internă, cât și la export.
Acest lucru înseamnă că, pe baza deciziei comitetului profesional, suntem acum una dintre mărcile naționale de top pentru a opta oară! De peste 10 ani, programul MagyarBrands premiază cele mai de succes și de încredere mărci maghiare, evaluând doar acele companii care au fost înființate în Ungaria sau care au avut o implicare maghiară semnificativă la înființare.
Am dori să ne exprimăm recunoştinţa față de consumatorii și partenerii noștri pentru încrederea acordată și, bineînțeles, față de toți colegii noștri pentru munca lor continuă și dedicată. Suntem extrem de mândri de realizările noastre de până acum, deoarece lucrăm împreună în fiecare zi pentru a oferi valori excepționale consumatorilor noștri.
După extinderile anterioare, acum a avut loc reînnoirea tehnologică a propriei stații biologice de tratare a apelor uzate, crescând astfel eficiența și reducând în același timp costurile de producție unitare.
În plus, temperatura instalației de îmbuteliere a fost optimizată prin dezvoltarea aerului condiționat, ceea ce a dus nu numai la creșterea eficienței producției, ci și la un nivel mai ridicat de sterilitate în instalație. Acest lucru, la rândul său, face posibil ca băuturile noastre să nu trebuiască să conțină conservanți. Pe lângă aceste îmbunătățiri, sporim posibilitatea de a lucra de la distanță prin implementarea unor noi instrumente IT.
Realizarea acestei investiții de aproximativ 105 milioane de forinți a fost posibilă grație unei finanțări nerambursabile de 72 de milioane de forinți din partea Uniunii Europene, finanțare care a fost prezentată oficial de către domnul Mihály Varga, ministrul de finanțe, în cadrul unui eveniment oficial.
Obiectivul campaniei
Prin reînnoirea campaniei extrem de reușite, pe care am lansat-o în urmă cu doi ani, ne concentrăm pe brandul nostru inovator, vizând, de data aceasta, grupul țintă tânăr și comunicând o gamă extrem de largă de produse.
Concepția creativă
Valorile care sunt importante pentru tânăra generație: libertatea de a alege în mod conștient și căutarea de noi căi sunt reflectate în scenele dinamice și spectaculoase, în timp ce muzica și versurile nuanțează și mai mult mesajul brandului.
Pe lângă televiziune și radio, alte elemente ale campaniei se derulează pe Facebook, Instagram și YouTube, precum și în spații publice, începând cu luna septembrie.
Am extins și mai mult depozitul nostru de 4000 de metri pătrați, construit la începutul anului, cu un sistem de rafturi și utilaje suplimentare pentru a stoca și mai multe băuturi răcoritoare în timpul primăverii.
Márka Üdítőgyártó Kft. - Termeni și condiții ale tragerii la sorți
1. Dispoziții generale
Organizatorul, operatorul și operatorul de date al extragerilor de premii (denumit în continuare „Tragerea la sorți”) este Márka Üdítőgyártó Kft. (sediul social: H-6055 Felsőlajos, Márka ipartelep 1, denumit în continuare „Organizatorul”).
2. Mecanismul de Tragere a premiilor și condițiile de participare
Mecanismul Tragerii la sorți
Organizatorul organizează o Tragere la sorți pe pagina de Facebook markaudito, pe baza regulilor stabilite mai jos. Jocul se numește „SĂ NE JUCĂM”.
În timpul Tragerii la sorți postate pe pagina de Facebook a Organizatorului, utilizatorii au posibilitatea de a se înscrie la Concurs comentând pe pagina de Facebook a Organizatorului sub invitația de joc. Prin adăugarea unei comentarii utilizatorii acceptă termenii și condițiile prezentate în Regulile tragerii la sorți, prin aceasta se înregistrează pentru tragerea la sorți și participă la joc.
Tragerea la sorți se va desfășura în perioada specificată în descriere. Comentariile primite după această dată nu vor mai fi luate în considerare.
Operatorul va extrage apoi 1 câștigător dintre cei care au trimis răspunsul corect într-un comentariu la invitația de joc publicată în perioada de timp specificată în invitația de joc. Tragerea la sorți este automată și nu este deschisă publicului.
Condiții de participare:
Tragerea la sorți este deschis doar persoanelor cu vârsta de peste 14 ani care au un profil Facebook înregistrat cu date reale. Participarea la joc este condiționată de îndeplinirea sarcinii stabilite în mecanismul de promovare prevăzut în secțiunea 2 și de acceptarea și respectarea prezentului regulament.
3. Excluderi
La Tragerea la sorți nu pot participa conducerea, angajații, agenții și rudele apropiate ale Márka Üdítőgyártó Kft. așa cum sunt definite în secțiunea 685 (b) din Codul civil.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau de a rezilia unilateral termenii și condițiile prezentului regulament sau ale tragerii la sorți în sine, chiar și în timpul perioadei de desfășurare a Tragerii la sorți. Orice modificare a regulamentului și orice notificare de încetare a Tragerii la sorți vor fi publicate de către Organizator pe pagina de Facebook markaudito. Este responsabilitatea jucătorilor să fie informați în mod corespunzător cu privire la acestea.
Pentru orice întrebări sau reclamații cu privire la Tragerea la sorți, se oferă informații prin pagina de Facebook markaudito.
Participarea la Tragerea la sorți este voluntară și gratuită, cu posibilitatea de a se retrage pe toată durata promoției. Participarea constituie acceptarea automată a acestor Reguli oficiale și a Politicii de confidențialitate.
4. Selectarea câștigătorului
Operatorul va extrage 1 câștigător dintre cei care au trimis răspunsul corect la apelul de participare postat pe pagina de Facebook markaudito în perioada menționată mai sus. În termen de 3 zile lucrătoare de la anunțarea rezultatelor, câștigătorul trebuie să ne contacteze prin e-mail cu numele și adresa sa. În cazul în care în această perioadă nu apare câștigătorul, Organizatorul va extrage un nou câștigător.
6. Condiții de primire a premiilor
Premiile câștigate nu sunt transferabile și nu pot fi convertite în bani.
Câștigătorii vor fi contactați de către Organizator prin intermediul Facebook, deoarece sunt necesare detaliile exacte ale adresei poștale a câștigătorilor pentru a livra premiul în termen de 3 zile lucrătoare de la solicitare.
Nici Organizatorul și nici Promotorul nu își asumă răspunderea pentru orice daune sau consecințe cauzate de datele incorecte sau eronate furnizate de către candidat.
7. Plăți legate de premii
Jucătorii care participă la această promoție nu au obligația de a plăti impozit pe venitul personal și/sau taxe în legătură cu premiile, acestea fiind suportate de către Organizator. Costurile poștale de livrare a premiilor către câștigători vor fi suportate de către Organizator. Orice alte costuri și cheltuieli ivite în legătură cu utilizarea premiilor vor fi suportate de către jucătorii câștigători.
8. Informații privind gestionarea datelor
Operatorul de date al datelor furnizate în timpul jocului este organizatorul, Márka Üdítőgyártó Kft. Datele de contact ale operatorului de date: Márka Üdítőgyártó Kft. (sediul social: H-6055 Felsőlajos, Márka ipartelep 1. Email: ; )
Scopul prelucrării datelor este de a permite Operatorului de date să asigure participarea Jucătorului la tragerea la sorți, să prelucreze datele personale ale Jucătorilor în legătură cu desfășurarea Tragerii la sorți și livrarea Premiilor.
Baza legală pentru prelucrarea datelor este consimțământul expres, voluntar și informat al Jucătorului. Prin participarea la Joc, Jucătorul consimte la prelucrarea datelor în conformitate cu punctul 2. Cei care participă la Joc își dau în mod expres consimțământul pentru ca Organizatorul, în calitate de operator de date, să le prelucreze datele personale exclusiv în legătură cu Jocul, în cadrul Concursurilor și în scopul contactării și administrării, iar în cazul câștigării, Organizatorul va publica numele lor pe pagina de facebook markaudito, fără alte condiții și fără nicio altă contraprestație, exclusiv în legătură cu Jocul.
În timpul prelucrării datelor, Organizatorul prelucrează următoarele date despre Jucător: numele complet, adresa de e-mail, ID-ul de Facebook, adresa în caz de câștig, numărul de telefon.
Durata prelucrării datelor este durata jocului în cauză. În cazul jucătorilor câștigători, datele jucătorilor câștigători vor fi păstrate timp de 5 ani după ce premiile au fost acordate.
Organizatorul va apela la asistența unui operator de date în timpul desfășurării jocului. Persoana împuternicită de către operator efectuează anumite operațiuni tehnice asupra datelor cu caracter personal prelucrate. În timpul Jocurilor, Operatorul, în calitate de procesator de date, are acces la datele personale ale Jucătorului. Datele cu caracter personal ale jucătorului câștigător pot fi, de asemenea, transmise oricărui furnizor de servicii poștale sau de curierat utilizat în cursul jocului în scopul livrării premiilor.
Organizatorul, în calitate de operator de date, va prelucra datele cu caracter personal ale Jucătorului în conformitate cu legislația maghiară și a Uniunii Europene în vigoare, adică în conformitate cu prevederile Legii CXII din 2011 privind dreptul la autodeterminare informațională și libertatea de informare și cu Regulamentul general privind protecția datelor (așa-numitul GDPR).
Jucătorul, în calitate de persoană vizată, are următoarele drepturi în ceea ce privește prelucrarea datelor:
Dreptul de acces
În contextul dreptului de acces, Jucătorul poate solicita în orice moment informații de la Operator cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal, accesul la aceste date și dacă și ce date cu caracter personal prelucrează Operatorul cu privire la Jucător
Dreptul la rectificare sau ștergere, dreptul la restricționarea prelucrării
Jucătorul are dreptul de a solicita operatorului de date să corecteze sau să rectifice orice date incorecte, inexacte sau incomplete sau să solicite ștergerea datelor sale personale. În cazul în care Jucătorul solicită restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal, operatorul poate restricționa prelucrarea în conformitate cu cererea. În cazul în care Jucătorul contestă exactitatea datelor sale cu caracter personal, perioada de restricție va fi pentru perioada de timp care permite operatorului să verifice exactitatea acestor date. Jucătorul poate solicita restricționarea utilizării datelor cu caracter personal în cazul în care prelucrarea este ilegală, dar se opune ștergerii acestora. Jucătorul poate face o astfel de cerere și în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele sale cu caracter personal în scopul prelucrării, dar jucătorul are nevoie de restricționarea prelucrării pentru a stabili, exercita sau apăra pretenții legale
Dreptul la portabilitate a datelor;
(În contextul dreptului la portabilitate a datelor, Jucătorul are dreptul de a primi datele cu caracter personal furnizate Operatorului de date într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite astfel de date unui alt Operator de date, chiar și direct, fără a fi împiedicat să facă acest lucru de către Operatorul de date)
Dreptul de a retrage consimțământul
Jucătorul își poate retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrare, în totalitate sau parțial, cu toate acestea, retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia)
În cazul în care Jucătorul dorește să își exercite drepturile prevăzute mai sus sau are întrebări sau reclamații cu privire la prelucrarea datelor, acesta poate contacta Operatorul de date prin poștă sau prin e-mail, folosind următoarele detalii de contact: Sediu: H-6055 Felsőlajos, Márka ipartelep 1.; Email: ;
În cazul în care jucătorul ia cunoștință de o încălcare a drepturilor sale în ceea ce privește prelucrarea datelor sale personale, acesta are următoarele opțiuni:
- să contacteze în mod direct operatorul de date prin poștă sau prin e-mail;
- poate depune o plângere la autoritatea de supraveghere în cauză, și anume la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației [NAIH]. Datele de contact ale NAIH: Sediu: H-1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c. Telefon: 06-1-391-1400 Email:
- poate lua măsuri legale împotriva prelucrării ilegale a datelor personale și a încălcării securității datelor. Jucătorul poate avea dreptul la despăgubiri și daune-interese. Informații privind competența și datele de contact ale instanței pot fi găsite pe următorul site web:
Participarea la acest Joc și furnizarea de date legate de participare este voluntară, însă, dacă Jucătorul nu își dă acordul pentru prelucrarea datelor sale personale, participarea sa la Joc nu este posibilă. În cazul în care jucătorul solicită ștergerea sau restricționarea datelor sale pe durata jocului sau înainte de acordarea premiului, sau își retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor, acesta va fi exclus din joc.
9. Excluderea răspunderii
Niciuna dintre companiile implicate în organizarea Tragerii la sorți nu este răspunzătoare și exclude toate pretențiile de despăgubire și compensare pentru costuri, daune și pierderi în legătură cu Promoția.
În cazul în care un jucător introduce orice conținut fără autorizație, Organizatorul îl va exclude din Promoție. Organizatorul sau Agentul Organizatorului nu este responsabil pentru niciun conținut neautorizat sau pentru datele furnizate incorect. Companiile care participă la organizarea Promoției, precum și funcționarii și angajații acestora își exclud răspunderea pentru orice defecte ale premiilor, cu excepția cazului în care excluderea răspunderii este interzisă în mod expres de legislația maghiară.
În cazul în care Jucătorul câștigător nu își ridică premiul, acesta nu îl mai poate revendica de la Organizator sau de la Promotor.
Datele participanților nu sunt procesate de Facebook, iar concursul nu este sponsorizat, aprobat sau administrat de Facebook sau asociat cu acesta în vreun fel.
Promotorii nu sunt responsabili în niciun fel pentru comportamentul jucătorilor sau al altor utilizatori Facebook în legătură cu Tragerea la sorți. Organizatorii își rezervă dreptul de a modera orice comentariu ilegal sau inacceptabil din punct de vedere etic al utilizatorilor, fără a oferi motive.
Nici Organizatorul și nici Promotorul nu își asumă răspunderea pentru nicio daună sau consecință cauzată de datele incorecte sau eronate furnizate de către candidat.
Organizatorul nu poate fi tras la răspundere pentru problemele care rezultă din erori tehnice.
Prin încărcarea de conținut, jucătorii recunosc și sunt de acord cu toți termenii și condițiile stabilite în aceste reguli.
Márka Üdítőgyártó Kft.
Organizator
Felsőlajos, 5 noiembrie 2020.
Băutură răcoritoare carbogazoasă de vişine, cu zahăr şi îndulcitor.
EAN: 5940540800331
Volum Net: 0,25 L
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, suc de vișine (din concentrat min. 5%), dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acid alimentar (acid citric), colorant (concentrat de morcovi negri), aromă, sare alimentară, conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), regulator de aciditate (citrați de sodiu), îndulcitor (sucraloză).
Băutură răcoritoare carbogazoasă de zmeură, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5940540800324
Volume Net: 0,25 L
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, suc de zmeură (din concentrat min. 5%), dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acid alimentar (acid citric), colorant (concentrat de morcovi negri), aromă, sare alimentară, conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), îndulcitor (sucraloză).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de soc, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5940540800348
Volum net: 0,25 L
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă potabilă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acid alimentar (acid citric), suc de lămâie (din concentrat min. 5%), sare alimentară, antioxidant (acid ascorbic), aromă, conservanți (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici din rășini lemnoase), îndulcitor (sucraloză), colorant (caroteni, albastru patent V).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de lămâie, cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999860 615095
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), aromă, conservant (benzoat de sodiu), antioxidant, (acid ascorbic).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de soc, cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999860 615088
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), aromă, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), conservant (benzoat de sodiu), antioxidant, (acid ascorbic).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de zmeură, cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999860 615101
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), conservant (benzoat de sodiu), aromă, antioxidant, (acid ascorbic).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Ne adresam tinerei generatii, venim cu muzica noua si un spot comercial complet nou.
Scopul campaniei
Pe măsură ce reinventam campania de maxim succes lansată acum doi ani, ne folosim brandul inovator pentru a evidentia unicitatea gamei noastre extinse și pentru a ne conecta cu un grup țintă mai tânăr.
Concepție creativă
Libertatea de a face alegeri conștiente și de a găsi noi căi (valori importante pentru tanara generatie) este motivul tematic in noua reclama dinamica si spectaculoasa, în timp ce muzica și versurile dau mai multă semnificație mesajului de brand „Make Your Moment!”.
Pe lângă televiziune și radio, campania este activa și pe Facebook, Instagram și Youtube. Mai mult, din Septembrie, vă puteți întâlni cu campania si în locuri publice.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de portocală şi maracuja, cu îndulcitor, fără valoare energetică
EAN: 5999885 140541
Volum Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de lămâie (min. 1% din concentrat), arome, stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, acetat izobutirat de zaharoză), îndulcitori (ciclamaţi, zaharine, acesulfam-K, aspartam*), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic), coloranţi (caroteni, beta-apo-8'-carotenal (C30)).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare necarbonatată de portocală, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140480
Conţinut de fructe: min. 25 %
Volum Net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 19% din concentrat), suc de portocală (min. 6% din concentrat), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (octenil succinat de amidon şi sodiu, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), coloranţi (caroteni, beta-apo-8´-carotenal (C30)), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare necarbonatată de portocală, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140480
Conţinut de fructe: min. 25 %
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 19% din concentrat), suc de portocală (min. 6% din concentrat), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (octenil succinat de amidon şi sodiu, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), coloranţi (caroteni, beta-apo-8´-carotenal (C30)), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare necarbonatată de piersică, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140497
Conţinut de fructe: min. 25 %
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 22% din concentrat), suc de piersică (min. 3% din concentrat), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), coloranţi (caramel cu sulfit de amoniu,, caroteni), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare necarbonatată de multivitamine cu fructe asortate, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140374
Conţinut de fructe: min. 25 %
Volum net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 24% din concentrat), suc de fructe asortate (min. 1% - concentrat de portocală, ananas, maracuja, mango, caise, piersică, banane, şi guava), acidifiant (acid citric), aromă, stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), colorant (beta-apo-8´-carotenal (C30)), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice), vitamine (nicotinamidă, D-pantotenat de calciu,clorhidrat de piridoxină, clorhidrat de tiamină, acid pteroilmonoglutamic, D-biotină).
Băutură răcoritoare necarbonatată de multivitamine cu fructe asortate, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140374
Conţinut de fructe: min. 25 %
Volum net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 24% din concentrat), suc de fructe asortate (min. 1% - concentrat de portocală, ananas, maracuja, mango, caise, piersică, banane, şi guava), acidifiant (acid citric), aromă, stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), colorant (beta-apo-8´-carotenal (C30)), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice), vitamine (nicotinamidă, D-pantotenat de calciu,clorhidrat de piridoxină, clorhidrat de tiamină, acid pteroilmonoglutamic, D-biotină).
Băutură răcoritoare necarbonatată de mere, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140503
Volum Net: 1,5 liter
Conţinut de fructe: min. 25%
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 25% din concentrat), acidifiant (acid citric), aromă, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), colorant (caramel cu sulfit de amoniu), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare necarbonatată de mere-pere, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140367
Conţinut de fructe: min. 25%
Volum Net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 19% din concentrat), suc de pere (min. 6% din concentrat), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), coloranţi (caramel cu sulfit de amoniu, caroteni), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare necarbonatată de mere-pere, cu zahăr şi îndulcitor natural
EAN: 5 999885 140367
Conţinut de fructe: min. 25%
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, suc de mere (min. 19% din concentrat), suc de pere (min. 6% din concentrat), acidifiant (acid citric), arome, stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), coloranţi (caramel cu sulfit de amoniu, caroteni), antioxidant (acid ascorbic), îndulcitor (glicozide steviolice).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de portocale, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999 885 140732
Volum Net: 2,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon, acidifiant (acid citric), îndulcitori (ciclamaţi, zaharine, acesulfam-K, aspartam*) stabilizatori (gumă arabică,esteri glicerici ai răşinilor din lemn), arome, conservant (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant ( acid ascorbic), sare, colorant (caroteni).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de cola, cu zahăr şi îndulcitori, cu valoare energetică scăzută
EAN: 5 999 885 140268
Volum Net: 2,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), aromă naturală, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), corectori de aciditate (citraţi de sodi, acid fosforic), colorant (caramel cu sulfit de amoniu), conservant (benzoat de sodiu), aromă (cafeină).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de cola, cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999 885 140763
Volum Net: 2,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), aromă naturală, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), corectori de aciditate (citraţi de sodi, acid fosforic), colorant (caramel cu sulfit de amoniu), conservant (benzoat de sodiu), aromă (cafeină).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de soc, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140107
Volum Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), aromă, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, gumă arabică), suc de lămâie (min. 0,1% din concentrat), coloranţi (caroteni, albastru patent V), antioxidant (acid ascorbic)
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de soc, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140107
Volum Net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), aromă, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, gumă arabică), suc de lămâie (min. 0,1% din concentrat), coloranţi (caroteni, albastru patent V), antioxidant (acid ascorbic)
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de lămâie, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140657
Volum Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), aromă, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), suc de lămâie (min. 0,1% din concentrat), stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, gumă arabică), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K), antioxidant (acid ascorbic).
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de căpşune-lime, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140558
Volum Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), arome, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, gumă arabică), suc de lămâie (min. 0,1% din concentrat), antioxidant (acid ascorbic).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare necarbogazoasă cu gust de piersică cu îndulcitori și extract de ceai, fără valoare energetică
EAN: 5999885 140893
Volume net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, acidifiant (acid citric), extract de ceai negru (0,12%), aromă, suc de piersică (0,1 % din concentrat), îndulcitori (acesulfam-K, ciclamați, aspartam*), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic)
Băutură răcoritoare necarbogazoasă cu gust de piersică cu îndulcitori și extract de ceai, fără valoare energetică
EAN: 5999885 140893
Volume net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, acidifiant (acid citric), extract de ceai negru (0,12%), aromă, suc de piersică (0,1 % din concentrat), îndulcitori (acesulfam-K, ciclamați, aspartam*), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic)
Băutură răcoritoare necarbonatată cu gust de mere şi pepene, cu extract de ceai verde, cu zahăr şi îndulcitor
EAN: 5999885140671
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, acidifiant (acid citric), extract de ceai verde, arome, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), îndulcitor (sucraloză).
Băutură răcoritoare necarbonatată cu gust de lămâie, cu extract de ceai negru şi zahăr
EAN: 5999885140176
Volume Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
Ingrediente: apă, sirop de fructoză-glucoză, acidifiant (acid citric), extract de ceai negru, aromă, suc de lămâie (0,1 % din concentrat), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic).
Băutură răcoritoare necarbonatată cu gust de lămâie, cu extract de ceai negru şi zahăr
EAN: 5999885140176
Volum Net: 0,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
Ingrediente: apă, sirop de fructoză-glucoză, acidifiant (acid citric), extract de ceai negru, aromă, suc de lămâie (0,1 % din concentrat), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic).
Băutură răcoritoare necarbonatată cu gust de coacăz negru, cu extract de ceai negru şi zahăr
EAN: 5999885140350
Volum Net: 1,5 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, acidifiant (acid citric), extract de ceai negru, arome, conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), suc de coacăz negru (0,1 % din concentrat), antioxidant (acid ascorbic).
Băutură răcoritoare carbogazoasă de strugure cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999885 140336
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
Ingrediente: apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de strugure (min. 1% din concentrat), arome, îndulcitori (acesulfam-K, aspartam*), conservant (benzoat de sodiu), colorant (caramel cu sulfit de amoniu).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă de strugure, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140022
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de strugure (min. 1% din concentrat), arome, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), conservant (benzoat de sodiu), colorant (caramel cu sulfit de amoniu).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de portocală şi maracuja, cu îndulcitor, fără valoare energetică
EAN: 5999885 140541
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
Ingrediente: apă, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de lămâie (min. 1% din concentrat), arome, stabilizatori (esteri glicerici ai răşinilor din lemn, acetat izobutirat de zaharoză), îndulcitori (ciclamaţi, zaharine, acesulfam-K, aspartam*), conservanţi (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu), antioxidant (acid ascorbic), coloranţi (caroteni, beta-apo-8'-carotenal (C30)).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă de portocală, cu zahăr şi îndulcitor
EAN: 5999885140039
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), suc de portocală (min. 1% din concentrat), acidifiant (acid citric), conservant (benzoat de sodiu), stabilizatori (gumă arabică, esteri glicerici ai răşinilor din lemn), aromă, antioxidant (acid ascorbic), colorant (caroteni), îndulcitor (sucraloză).
Băutură răcoritoare carbogazoasă de vişine cu îndulcitori, fără valoare energetică
EAN: 5 999885 140329
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de vişine (min. 1% din concentrat), coloranţi (concentrat de morcov negru, caramel cu sulfit de amoniu), aromă, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), corector de aciditate (citraţi de sodiu), sare, conservant (benzoat de sodiu).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă de vişine, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140015
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingredinte:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de vişine (min. 1% din concentrat), coloranţi (concentrat de morcov negru, caramel cu sulfit de amoniu), aromă, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), corector de aciditate (citraţi de sodiu), sare, conservant (benzoat de sodiu).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă de zmeură, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999885 140008
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), acidifiant (acid citric), suc de zmeură (min. 1% din concentrat), colorant (concentrat de morcov negru), aromă, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), sare, conservant (benzoat de sodiu).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
Băutură răcoritoare carbogazoasă cu gust de cola, cu zahăr şi îndulcitori
EAN: 5 999 885 140053
Volume Net: 2 liter
Informaţii nutriţionale pentru 100 ml de produs
Ingrediente:
apă, sirop de fructoză-glucoză, dioxid de carbon (min. 3,0 g/l), aromă naturală, îndulcitori (ciclamaţi, acesulfam-K, aspartam*), corectori de aciditate (citraţi de sodiu, acid fosforic), colorant (caramel cu sulfit de amoniu), conservant (benzoat de sodiu), aromă (cafeină).
*Conţine o sursă de fenilalanină.
02 ianuarie
Proiectul de extindere a capacității și de dezvoltare a sediului societății Márka Üdítőgyártó Kft. în numele responsabilității față de mediu
Pentru atingerea obiectivelor și sarcinilor de sustenabilitate desfășurăm un nou proiect.
SUMA SUBVENȚIEI NERAMBURSABILE: 50 DE MILIOANE DE FORINȚI
SUMA CREDITULUI NERAMBURSABIL 100,56 DE MILIOANE DE FORINȚI
Cuantumul subvenției: 29,887770%
Cu un trecut de 45 de ani, Márka Üdítőgyártó Kft. rămâne în continuare angajată să sprijine implementarea dezvoltării sustenabile și se străduiește ca prin activitatea sa să contribuie la realizarea cu succes a obiectivelor și sarcinilor Ungariei privind sustenabilitatea, în conformitate cu așteptările Uniunii Europene - conservând valorile sociale și de mediu în strategia sa de totdeauna.
În lumina acestui fapt, investiția planificată servește la tratarea apelor uzate generate în timpul producției de băuturi răcoritoare, reducând astfel povara asupra mediului și menținerea pe termen lung a responsabilității companiei față de mediu. Tratarea apelor uzate generate în timpul tehnologiei de producție are o importanță deosebită, deoarece fără ea nu este posibilă realizarea procesului de producție.
Capacitățile de producție care vor fi create vor permite producerea și lansarea rapidă pe piață a 60 de milioane de sticle ca produse finite pe an în locul celor 30 de milioane produse anterior - sticle produse la comandă - fapt care a devenit esențial pentru una dintre cheile succesului răcoritoarelor Márka, adică pentru extinderea gamei noastre de produse. În plus, ne permite să dezvoltăm și să extindem activitatea noastră de export - pentru a accesa noi piețe și a implementa noi soluții de distribuție.
Numărul de identificare al proiectului: GINOP 1.2.3-8-3-4-16-2017-00477
Data finalizării proiectului: 31.01.2019.
Márka Üdítő în zilele noastre
2007: 6 milioane de sticle
2016: 35 milioane de sticle
2018: 43 milioane de sticle
2019: 55 milioane de sticle
Aspirațiile noastre verzi
La Márka Üdítő ne-am angajat pe drumul verde al protectiei eficiente a mediului nostru înconjurător. Inca de la proiectarea si constructia facilitatilor de productie, protejarea mediului a fost si ramane o prioritate. In procesul curent de fabricatie folosim materiale PET speciale, reciclabile, pentru ambalarea băuturilor noastre răcoritoare. In plus, apele uzate le tratam si ecologizam prin propria noastră stație de epurare.
R-PET
Majoritatea ambalajelor din plastic pe care le folosim sunt reciclabile și pot fi prelucrate de mai multe ori fără ca materia primă să-și piardă proprietățile de bază. Corespunzător obiectivelor economiei circulare, reciclarea sticlelor de PET este, de asemenea, o prioritate, o practică care devine din ce în ce mai răspândită în Uniunea Europeană si la care aderam si noi cu convingere.
Sticle și flacoane care conțin material PET reciclat, prescurtat rPET, sunt fabricate de ani de zile pentru produse din industria alimentară și pentru produse chimice de uz casnic, printre altele. Conținutul rPET poate varia între 5-100%, în funcție de cerințele clienților. Datorită reglementărilor UE, până în anul 2025 sticlele PET trebuie să conțină deja 25% rPET. În timpul procesului de reciclare, sticlele primite prin sistemul de colectare selectivă sunt pre-sortate, balotate și apoi trimise companiilor prelucrătoare. În timpul prelucrării, sticlele sunt sortate din nou și curățate de orice eventuale murdării, etichete și capace, în timpul unui proces de spălare foarte riguros. După spălare urmează măcinarea, apoi printr-un proces de extrudare se produce rPET. Producția de rPET pentru industria alimentară necesită o disciplină tehnologică sporită și o atenție specială. La final, rPET-urile incolore, albastre și verzi ajung din nou pe liniile de imbuteliere ale producatorilor.
Companiile care utilizează materiale prefabricate cu rPET sunt încă deschizatoare de drumuri pe piața maghiară, dar angajamentul acestor companii față de protecția mediului și sustenabilitatea sunt demonstrate de faptul că de ani de zile acordă o importanță deosebită utilizării de rPET. Márka Üdítő se regaseste printre primii producătorii de băuturi răcoritoare ce foloseste rPET, asumandu-si un rol de pionierat prin folosirea unui procent de 30% rPET in sticlele sale, astfel încât corespunde încă de pe acum reglementărilor din 2025.
Instalație de epurare proprie
Purificarea apelor uzate rezultate din tehnologia de producție a băuturilor răcoritoare are loc în mod biologic direct la evacuarea acestora din instalatii, cu ajutorul microorganismelor. În procesele de purificare aerobă (în prezența oxigenului), este utilizată activitatea controlată a microorganismelor pentru a descompune materia organică. „Apele uzate” astfel epurate si ecologizate sunt evacuate într-un canal de irigație pentru a fi utilizate în agricultură.
Începuturile
Márka este una dintre cele mai vechi băuturi răcoritoare din Ungaria, un adevărat patent maghiar: din materia primă constând din fructe produse local, pe baza rețetei inventatorilor dr. KÁLLAY Miklós și SÁRKÁNY Péter, în 1973 a fost realizat primul produs. Prima băutură răcoritoare Márka cu aromă de struguri a fost îmbuteliată în întreprinderea de vinificație Délalföldi Pincegazdaság, iar în anii următori producția de băuturi răcoritoare Márka cu diferite arome a început și în alte întreprinderi de vinificație din țară. Este clar că în ultimii 43 de ani s-au schimbat multe - locurile unde are loc îmbutelierea, gama de produse, și nu în ultimul rând societatea de consum și obiceiurile sale. În 2007, distribuția băuturilor răcoritoare Márka a devenit o afacere exclusivă și totodată de familie, moment în care Márka Üdítőgyártó Kft și-a început „construcția” după propriile sale planuri:
„O serie de pași strategici foarte atenți și bine gândiți sunt necesari pentru a minimaliza factorii de risc inerenți unei schimbări majore. În același timp, desigur, am considerat și mai considerăm importantă planificarea pe termen lung, construirea în etape și mai degrabă inovatoare, astfel încât să nu deteriorăm, ci să păstrăm bazele existente și stabile.”
Filozofia noastră
Pe piața FMCG, foarte bogată în participanți internaționali, puțini pot spune despre ei înșiși că sunt o afacere de familie 100% maghiară, care deține un brand puternic și marcant, cu tradiție și un trecut de zeci de ani, unde tradiția și inovația au deopotrivă aceeași însemnătate. Este important pentru noi să cream valoare si sa o transmitem catre clienti si consumatori odata cu fiecare sticla ce ajunge la acestia.
Mesajul nostru
Ceea ce dorim să transmitem prin intermediul produselor și comunicarilor noastre este mesajul personalității și încrederii. Prin Márka personalizăm, din ce în ce mai focalizat, pas cu pas, acel ansamblu general și pozitiv care este aferent și comun fiecărei generații și fiecărui tip de oameni: prietenul adevărat și bun. Ne bucurăm pentru el și cu el când trăim momente impreuna, dar chiar și atunci când doar ne amintim de acestea. Este o plăcere în plus dacă ne este alături timp de zeci de ani. Fiecare întâlnire este o experiență. Deși îl cunoaștem bine, el ne poate totuși oferi întotdeauna ceva nou; îl credem și avem încredere în el, așa cum și el are incredere în noi; ne dă putere și prin simpla sa prezență ne poate susține și încuraja.
Inovațiile noastre
Urmarim tot timpul cele mai importante și puternice tendințe, astfel ca am inteles ca așteptările consumatorilor constau in răcorire rapidă și ușoară, varietate, și - încet, dar sigur - punerea sănătății în prim plan, incluzând acum un nivel redus de calorii. Una dintre forțele motrice ale extinderii portofoliului de produse a fost si ramane diversitatea din grupul consumatorilor nostri. Noi ne dorim sa pastram si sa extindem acest grup, oferind astfel produse pe cele mai diverse gusturi si nevoi. Pe lângă clasicele băuturi răcoritoare carbogazoase, acum sucurile noastre de fructe și racoritoarele tip „ice tea” se bucură de tot mai mult succes. Considerăm că odată cu creșterea cererii, există o paralelă între îmbunătățirile continue și categoriile din ce în ce mai diverse de produse. Pe lângă factorul de sănătate, în centrul inovațiilor noastre se află întotdeauna cele mai importante cerințe ale consumatorilor: produse cu efect răcoritor ce ofera o experiență pozitivă, se incadreaza in stilul de viata cotidian, ba chiar și în programul de imbunatatire a sanatatii sau control al greutății consumatorilor.
Nu în ultimul rând, întrucât vorbim despre game de produse de impuls, aspectul, calitatea ambalajului și prezentarea valorilor brandului Márka joacă un rol important și pe rafturile magazinelor. Astfel, punem mare accent ca produsele noastre să transmită mesajul dorit și prin aspectul exterior, folosim 100% și ambalajul în sine pe post de canal de comunicație - prin forma redesenata a sticlei, ambalaje noi și modele de etichete actualizate, si nu in ultimul rand, sloganul nou.
Un pas important in strategia noastra este sa ne facem simtita prezenta si pe pietele externe.
Avem pana acum operatiuni de export in tari din regiune, precum Austria, Cehia, Croatia, Italia, Romania, Slovacia si Ukraina.
Acum deschidem prima noastra subsidiara, in Bucuresti, Romania.
Markadrinks SRL din Bucuresti actioneaza ca o reprezentanta MARKA UDITO KFT, lucru ce ne va permite sa oferim aceleasi produse de calitate si consumatorilor din Romania.
Cei interesati in comercializarea produselor noastre in Romania sunt invitati sa contacteze reprezentanta noastra:
MARKADRINKS SRL
B-dul Lacul Tei nr. 1-3, cam 525, Bucuresti.
e-mail: office@markadrinks.ro
Tel: +40 724 225 154
Vara aceasta ne aduce 2 variante noi de racoritoare la 2 litri...
Pentru vara anului 2020 ne-am pregătit cu conceptul deja probat, adică: am condimentat aromele tradiționale cu ceva nou. În ghimbirul tradițional am strecurat niște lime, iar la mango - cel mereu la modă - am adăugat acerola, apoi am intensificat aroma cu eterna favorită, portocala. Salut vară, salut noile Márka!
Șlagărul verii - acum disponibil și în ambalaj mai mic, de 0,5L!
Puterea familiei de băuturi răcoritoare MÁRKA este data de gama largă de produse, diversa în privința gustului, categoriei și ambalajelor. Aducem acum vești bune iubitorilor aromei de Pară-Salvie, lansata cu mare succes in primavara trecuta: de astazi, aroma preferata este disponibila și la jumătate de litru! Astfel, iubitorii acestei combinatii neobisnuite de gusturi pot avea si consuma varianta preferata oriunde si oricand.
Depozitul nostru de 4.000 de metri pătrați, construit la începutul acestui an, a fost extins în continuare cu un sistem de rafturi și un parc de utilaje noi pentru a putea stoca și mai multe băuturi răcoritoare, incepand încă din primăvară.
Familia produselor Márka Ice Tea crește cu un nou membru.
Vă prezentăm NOUL ceai alb Márka White Tea, a cărui unicitate constă în baza din ceai alb și aroma de gutui. De acum, vă puteți răcori cu șapte arome diferite de ceai Marka – cald sau rece - dupa gust si ocazie. Cautati Marka White Tea în magazine!
Am visat-o, ne-am apucat să o facem - și iată că sunt deja 2 ani de când fabrica Márka a pornit!
Pe data de 27 octombrie 2017 am inaugurat în mod festiv fabrica noastră din Felsőlajos, cu care am preluat în propriile noastre mâini fabricarea familiei de răcoritoare Márka. Realizarea visurilor și obiectivelor noastre nu s-a oprit aici, și în ultimii doi ani ne-am construit continuu afacerea de familie, 100% maghiară. Pe lângă loialitatea față de brand a consumatorilor, munca noastră a fost răsplătită și cu alte premii. Suntem mandri de toate acestea, ca si de extinderea capacității noastre de productie, deschiderea a inca unui depozit și dezvoltarea echipei noastre.
Rezultatele noastre din ultimele 24 de luni:
- Am fabricat 80 de milioane de sticle de băuturi răcoritoare
- am intrat și pe piețele de export
- două audituri internaționale reușite în domeniul industriei alimentare
- am prezentat misterele producției de băuturi răcoritoare în zeci de școli, cărora le-am susținut evenimentele și proiectele
- echipa noastră a ajuns la 90 de persoane, gama noastră de produse a depasit 51
ÎN FRUNTE ȘI LA ATESTAREA CALITATII DE ÎNALT NIVEL
În această toamnă, am reușit să obținem din nou certificarea IFS FOOD (Versiunea 6.1) de la Bureau Veritas.
Acest lucru demonstrează faptul că ne conducem compania în mod consecvent și profesional.
Bureau Veritas este o companie lider de piață la nivel internațional în domeniul certificării, inspecției, controlului calității în domeniul agricol și serviciilor conexe. Serviciile de certificare și inspecție acoperă o gamă extrem de vastă în privința calității, protecției mediului, siguranței în muncă și asumării responsabilității sociale.
Toți membrii Echipei Márka, acum peste 90, sunt mândri că misiunea și filosofia noastră, precum și implementarea acestora sunt recunoscute an de an la un nivel internațional atât de înalt. Acest certificat este cu adevărat onorant pentru noi pentru că reusim să respectăm aproape perfect cerințele acestui audit internațional sever. Si asta, chiar în timp ce noi instalam a doua linie de imbuteliere.
Piața FMCG este dominata de companii internationale, atât în rolurile de comercianți cât și de furnizori. COOP și Márka Üdítőgyártó Kft sunt printre putinele companii din sector ce aparțin în proporție de 100% unor proprietari maghiari, acesta fiind un motiv comun de mandrie pentru noi toti.
Echipa Márka, mai mare de 80 de persoane, este mândră atat de istoria sa de aproape jumătate de secol, cat și de faptul că este un producător maghiar de top pe piața băuturilor răcoritoare și fabricantul maghiar numărul unu printre afacerile de familie. Pe lângă cultivarea tradițiilor noastre, punem cel puțin tot atât de mult accent și pe inovația continuă. Este important pentru noi să cream valoare si sa o transmitem catre clienti si consumatori odata cu fiecare sticla ce ajunge la acestia - de acum nu numai pe piața maghiară, ci și în țările din jur. Prin urmare (și) acesta este motivul pentru care considerăm că este o onoare și o oportunitate bună că am putut găzdui cea de a XIV-a ediție a COOP rally, unde în fiecare an are loc competiția pentru promovarea produselor maghiare de calitate.
Faptul că, în calitate de gazde, am putut să ne alăturăm programului lor profesional unic, în cadrul căruia am putut prezenta munca personalului și furnizorilor COOP și să inaugurăm solemn cea de a doua noastră linie de imbuteliere, constituie o mare bucurie pentru întreaga echipă Márka Üdítő.
Filmul nostru despre situația actuală, obiectivele și cooperarea companiei noastre poate fi văzut aici.
Acum, la 46 de ani de la primul produs Marka și la un an și jumătate după ce am început propria producție, am fabricat aici, la fabrica noastră din Felsőlajos, sticla cu numărul 50 de milioane!
Consumatorii au ales MÁRKA drept produsul anului în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase.
În anul 2019 Consumatorii au ales MÁRKA drept produsul anului în categoria băuturilor răcoritoare carbogazoase.
Premiile „Produsul Anului” sunt acordate pe baza deciziilor consumatorilor maghiari, astfel încât experiența efectivă a utilizatorilor și clienților decide cine primește premiile. Produsele inovatoare primesc puncte mai întâi din partea unui juriu profesionist, iar apoi pe baza unei cercetări reprezentative efectuate de Inspira Research asupra unui grup de 2000 de persoane. Consumatorii evaluează și selectează cele mai populare produse care sunt disponibile și în Ungaria. Suntem mândri că, pe baza atractivității, inovației și satisfacției, consumatorii au acordat produselor MÁRKA premiul Produsul Anului 2019 la categoria băuturi răcoritoare carbogazoase.
Pentru atingerea obiectivelor și sarcinilor de sustenabilitate desfășurăm un nou proiect.
SUMA SUBVENȚIEI NERAMBURSABILE: 50 DE MILIOANE DE FORINȚI
SUMA CREDITULUI NERAMBURSABIL 100,56 DE MILIOANE DE FORINȚI
Cuantumul subvenției: 29,887770%
Cu un trecut de 45 de ani, Márka Üdítőgyártó Kft. rămâne în continuare angajată să sprijine implementarea dezvoltării sustenabile și se străduiește ca prin activitatea sa să contribuie la realizarea cu succes a obiectivelor și sarcinilor Ungariei privind sustenabilitatea, în conformitate cu așteptările Uniunii Europene - conservând valorile sociale și de mediu în strategia sa de totdeauna.
În lumina acestui fapt, investiția planificată servește la tratarea apelor uzate generate în timpul producției de băuturi răcoritoare, reducând astfel povara asupra mediului și menținerea pe termen lung a responsabilității companiei față de mediu. Tratarea apelor uzate generate în timpul tehnologiei de producție are o importanță deosebită, deoarece fără ea nu este posibilă realizarea procesului de producție.
Capacitățile de producție care vor fi create vor permite producerea și lansarea rapidă pe piață a 60 de milioane de sticle ca produse finite pe an în locul celor 30 de milioane produse anterior - sticle produse la comandă - fapt care a devenit esențial pentru una dintre cheile succesului răcoritoarelor Márka, adică pentru extinderea gamei noastre de produse. În plus, ne permite să dezvoltăm și să extindem activitatea noastră de export - pentru a accesa noi piețe și a implementa noi soluții de distribuție.
Numărul de identificare al proiectului: GINOP 1.2.3-8-3-4-16-2017-00477
Data finalizării proiectului: 31.01.2019.
Márka Üdítőgyártó Kft. a obținut o subvenție nerambursabilă de 12,3 milioane de forinți în cadrul invitației de participare la licitație GINOP-2.1.8-2017-00857
Avânt răcoritor: o nouă dezvoltare la MÁRKA ÜDÍTŐ, CARE ÎMPLINEȘTE ANUL ACESTA 45 DE ANI
24.04.2018.
Suma subvenției contractate: 12,3 milioane de forinți
Cuantumul subvenției: 50%
Márka Üdítőgyártó Kft. a obținut o subvenție nerambursabilă de 12,3 milioane de forinți în cadrul invitației de participare la licitație GINOP-2.1.8-2017-00857, cu ajutorul căreia își poate mări în continuare competitivitatea printr-o inovație tehnologică adaptivă.
Compania, care este unicul proprietar al mărcii Márka, ajunsă anul acesta la vârsta de 45 de ani, a început propria producție a legendarei sale băuturi răcoritoare toamna trecută, ca urmare a unei investiții greenfield. Acum introduce pe piață un nou proces, respectiv o nouă tehnologie pentru a-și consolida poziția și participarea pe piață. Prin noua sa inovație își poate extinde, și nu oricum, paleta de produse: datorită dezvoltării, compania 100% proprietate maghiară poate fabrica produse cu un nivel mai înalt de procesare și o valoare adăugată mai mare, respectiv și întregul lor sortiment.
Și acest proiect s-a concentrat pe cele mai importante și totodată cele mai puternice tendințe interne și internaționale, adică așteptările actuale ale consumatorilor: răcorire rapidă și ușoară, varietate, conținut scăzut de calorii și, mai ales, conștientizarea pe o scară mereu mai largă a importanței sănătății. Prin încorporarea noii tehnologii, Márka va putea, de asemenea, să intre în viitor pe piața din ce în ce mai populară a băuturilor sportive și funcționale de înaltă calitate.
Veniturile din vânzări ale societății Márka Üdítőgyártó Kft., care are acum în jur de 50 de angajați, au fost de 2,82 miliarde de forinți în 2016, sumă care în 2017 a depășit cifra de 3 miliarde de forinți. În 2007, când familia Pécskövi a preluat controlul răcoritoarelor Márka, au fost produse 6 milioane de litri, cifră care în 2016 a ajuns la 35 de milioane. 47 de „membri ai familiei” primului produs Márka, dezvoltat în 1973 și numit Szőlő (Struguri), sunt acum îmbuteliați în uzina din județul Bács-Kiskun, iar acest număr, precum și capacitatea și, în consecință, și posibilitățile se extind constant.
Proiectul va fi realizat în cadrul programului Széchenyi 2020.
Data finalizării proiectului: 01.06.2018.
Numărul de identificare al proiectului: GINOP-2.1.8-2017-00857